Strona Główna 5 Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego

.kk..pl.plplREGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

WŁAŚCICIEL SKLEPU I KONTAKT
Sklep internetowy działający pod adresem www.masaze-gdansk.com.pl, prowadzony jest przez:

HARMOZAPIOTR Sp. z o.o.
80-398 Gdańsk
ul. Obrońców Wybrzeża 4d/45
NIP: 5842779819

Z prowadzącym sklep klient może się kontaktować w następujący sposób:

  • Telefonicznie pod numerem telefonu 513818977
  • Wiadomość e-mail pod adresem ppharmoza@gmail.com

Postanowienia ogólne oraz warunki zawierania umowy sprzedaży

Zawarcie umowy sprzedaży między klientem, a sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia w sklepie internetowym masaze-gdansk.com.pl
Korzystanie z naszego sklepu w każdej formie oznacza akceptację regulaminu.
Przedstawiane na stronie internetowej masaze-gdansk.com.pl produkty nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, co oznacza że sklep może w uzasadnionych przypadkach odmówić Klientowi zawarcia umowy.
Nasz sklep internetowy otwarty jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zastrzegamy sobie prawo do błędów na stronie. W chwili zamówienia towaru niedostępnego, Klient zostanie o tym poinformowany mailowo lub telefonicznie. W szczególnych HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. może odmówić zawarcia umowy.
Produkty przedstawiane na stronie masaze-gdansk.com.pl są dostępne, chyba że określono inaczej. Może się zdarzyć sytuacja gdy próbę zakupu produktu podejmuje dwóch klientów w tym samym momencie. W takim przypadku może pojawić się informacja o braku możliwości zrealizowania zamówienia.
Na każdy zakupiony towar wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT. Niezbędne jest wtedy podanie nr NIP. Na prośbę klienta faktura wysyłana jest na wskazany adres e-mail. NIP firmy na którą ma być wystawiona faktura musi być podana w chwili składania zamówienia. HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wystawioną fakturę w związku z podaniem nieprawidłowych danych przez Klienta.
Regulamin dostępny jest na stronie sklepu internetowego masaze-gdansk.com.pl

Ze sklepu internetowego mogą korzystać jedynie osoby, które ukończyły 18 rok życia.
W celu realizowania zamówień, zawierania umowy sprzedaży, utrzymania konta Użytkownika oraz świadczenia usług Klientowi HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe, które Klient podaje dobrowolnie. Informacje na temat zbierania oraz przetwarzania danych osobowych Klienta opisane są w Polityce prywatności.

OFEROWANE PRODUKTY

Wszystkie towary są opisane, łącznie z podaniem kolorów, cen, dostępności i innych cech charakterystycznych.
Ze względu na dostępność materiałów z których wykonywane są produkty oferowane na stronie www mogą istnieć niewielkie różnice w wyglądzie i kolorystyce przedmiotów pokazywanych na zdjęciach.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie masaze-gdansk.com.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Produkty oferowane na stronie sklepu internetowego masaze-gdansk.com.pl, są posiadają patent wzoru przemysłowego.

Produkty Vouchery nie mogą być kopiowane, odsprzedawane gdyż stanowią wartość intelektualną firmy HARMOZAPIOTR Sp. z o.o.  Złamanie tego postanowienia będzie skutkowało zgłoszeniem do odpowiednich instytucji prawnych.

ZAMÓWIENIA

Zamówienie można składać przez stronę sklepu masaze-gdansk.com.pl

Dokonując zamówienia, klient wybiera z dostępnych na stronie www cechy towaru takie jak kolor i wymiary, ilość sztuki i jeśli jest taka potrzeba również inne parametry
Po określeniu parametrów należy nacisnąć “DODAJ DO KOSZYKA”. Wyświetli się informacja o dodanym produkcie do koszyka
Następnie należy przejść do koszyka.
Na etapie koszyka można zmieniać ilości produktów oraz usuwać je z zamówienia. Można również wybrać sposób dostawy a kwota do zapłaty automatycznie się przeliczy.
Po weryfikacji listy zamówienia przechodzimy do etapu podsumowania naciskając “PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”. Tutaj należy wybrać sposób płatności, określić adres i sposób dostawy oraz ewentualne uwagi do zamówienia. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę, powinien wpisać dane firmy w rubryce “UWAGI DO ZAMÓWIENIA”
Po weryfikacji zamówienia należy nacisnąć przycisk “KUPUJĘ I PŁACĘ”. Jeżeli została wybrana płatność internetowa Klient zostanie automatycznie przeniesiony do strony internetowej, gdzie może zrealizować płatność według wybranej przez siebie formy.
Finalizacja płatności przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia w e-sklepie masaze-gdansk.com.pl Wiąże się to z akceptacją regulaminu i polityki prywatności sklepu.
Po prawidłowym złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności Klient zostanie automatycznie przeniesiony do strony z potwierdzeniem zamówienia. Ze strony “POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA” Klient może wrócić do strony sklepu i kontynuować zakupy.
Klient zostaje niezwłocznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail o dokonanym zakupie. W wiadomości będzie podany numer zamówienia, który pomoże w komunikacji pomiędzy sprzedawcą a Klientem.
W każdej chwili i na każdym etapie przed zrealizowanie płatności Klient może zrezygnować z dokonania zakupu zaprzestając przechodzenia do dalszych kroków.
Brak otrzymania płatności za zamówienie przez HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. jest równoznaczne z nieprawidłowo złożonym zamówieniem i nie zostanie ono zrealizowane.

CENY

Ceny podane są w Polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.
Pokazane w sklepie ceny i artykuły mogą zostać zmienione w każdej chwili bez uprzedzenia.
Do cen towarów doliczany jest koszt wysyłki, którego wysokość uzależniona jest wybranego sposobu dostawy.
W chwili składania zamówienia ceny są wiążące dla obu stron. Niezależnie od zmian cen przez e-sklep masaze-gdansk.com.

DOSTAWY

E-sklep masaze-gdansk.com.pl sprzedaje vouchery w formie elektronicznej, które są wysyłane na wskazany adres mailowy klienta.

PŁATNOŚCI

W e-sklepie masaze-gdansk.com dostępne są następujące formy płatności
Przelewy online (szybki przelew, BLIK) realizowane przez wybranego przez HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. operatora płatności.
Płatności kartą płatniczą realizowane przez wybranego przez HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. operatora płatności.

HARMOZAPOTR Sp. z o.o. nigdy nie wyślę wiadomości e-mail ani sms z informacją o zmianie numeru konta. W przypadku otrzymania takiej wiadomości prosimy nie dokonywać wpłaty na wskazany w wiadomości numer konta oraz o przesłanie tej wiadomości na adres ppharmoaza@gmail.com lub skontaktować się z nami telefonicznie.
Płatności online realizowane są przez operatora tPay. Dokonując płatności Klient akceptuje regulamin operatora dostępny na stronie www.tpay.com oraz politykę prywatności dostępną pod adresem www.tpay.com

ZWROT I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Vouchery zakupione na stronie www.masaze-gdansk.com.pl są produktem cyfrowym, wydawanym na konkretne imię i nazwisko i nie podlegają zwrotowi. Zakupiony Voucher może być oddany innej osobie w czasie trwania jego ważności tylko za zgodą Relaks i Terapia Harmoza Piotr.

GWARANCJA I REKLAMACJA

Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za wady produktu, natomiast nie ponosi odpowiedzialności za następstwa wynikłe z użytkowania wadliwego produktu.
Produkty można reklamować zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi jeżeli wady lub niezgodności produktu zostały wykryte w ciągu 24 miesięcy od daty sprzedaży.
Warunkiem uznania reklamacji jest użytkowanie produktów zakupionych w sklepie internetowym masaze-gdansk.com.pl zgodnie z przeznaczeniem i zasadami użytkowania oraz konserwacji opisanymi w karcie produktu dołączonej do zakupionego towaru.
W celu złożenia reklamacji, należy wysłać zgłoszenie drogą pocztową wraz z wadliwym produktem na adres: HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. 80-398 Gdańsk, ul. Obrońców Wybrzeża 4d/45.
Zgłoszenie musi zawierać następujące informacje:
Data zakupu
Numer dowodu zakupu (numer faktury/ paragonu)
Nazwa reklamowanego towaru
Przyczyna reklamacji
Oczekiwania co do reklamacji (zwrot pełnej kwoty, naprawa)
Adres e-mail
Numer telefonu
Po złożeniu reklamacji HARMOZAPIOTR Sp. z o.o. ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Okres ten liczony jest od dnia otrzymania wadliwego towaru oraz zgłoszenia. Przed upływem tego czasu sprzedający poinformuje Klienta o wyniku reklamacji za pomocą wiadomości e-mail lub sms.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma pełną kwotę produktu.
W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji, Klient zostanie poinformowany o przyczynie odrzucenia reklamacji za pomocą wiadomości e-mail lub sms, a towar zostanie odesłany Klientowi na adres z którego została wysłana reklamacja w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

Kontakt | Masaże Gdańsk

Copyright © 2021 Masaże Gdańsk